Follow your heart, but don’t forget to take your brain with you

Bloggen har tyvärr fått lidit idag pga av skolan. Vaknade lite försent imorse och fick stressa mig iväg till bussen och sedan har vi haft en jätte intressant förläsning om GHD i skolan, om ni inte vet vad en GHD är så ska jag berätta det i ett annat inlägg. Så vi har hållt på att stylat varandras hår också och lite så, sen var det lunch pannkaka som vanligt på torsdagar fortfarande.. Efter lunchen var det förläsning om Scratch nails, väldigt intressant det med och sedan fick vi dekorera naglarna på varandra. Så har min dag sett ut, har även varit väldigt mycket skratt från min käft, övertrött och en Emma som det inte går annat än att skratta åt. Nu är jag precis hemkommen och ska strax följa med mamma till Maxi och handla, efter det kan jag garantera att det blir sängen, dötrött.




Kommentarer
Postat av: emma

löööve you<3

2011-08-25 @ 21:35:08
URL: http://eeeeemmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0