Första dagen


Glad man kommer bli varje morgon när man ser detta när man kommer in i skolan!

Fina Anna!



Fyra sista bilderna är från Studiebesöket på Modelinefrisör och Stylingprodukter. Köpte schampo, balsam, hårinpackning, hårspray och en olja för håret. Tror ni inte jag glömmer den påsen med produkterna i på bussen?? Smart Victoria smart..

Längtar redan till skolan imorgon! Kommer visa er mer bilder på skolan också. Och vi kommer få en fantastisk ny salong!! Helt underbar! Även har dom lyxat till det för oss, solldäck uppe på taket. Love school. Visar er massa bilder när det är klart! Visar er mitt schema senare.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Men HAHA! Kolla på mig :O Där är ett bevis på att jag ser DÅLIGT! Har ju mobilen 5 cm ifrån mitt ansikte :) Jag måste ha vart ute & cyklat när du tog den där bilden. Det var roligt att träffa dig söta lilla Victoria <3

2011-08-23 @ 17:28:31
URL: http://jaazmins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0