Friendship i just a word, but my girls give it a meaning

Hej på er! Skulle uppdatera ett inlägg i skolan men internet gav sig i sista sekund tyvärr.. Kom hem och baka en tårta till Elin, Emma hjälpte till och Casper satt mest och sa den va ful:-( GLAD blev hon iallafall. Kom nyss hem från Elin så därför jag inte hunnit bloggat något mer idag.

Men ivarjefall så lunchade jag och några av tjejerna på La Baugette, riktigt gott! Sedan kika vi i lite affärer innan det blev tillbaka till skolan. Fick med mig en jättesöt tröja nu till hösten, såg så mycket fint så funderar på att dra ner på stan imorgon efter skolan och köpa på mig lite höstnytt. Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på film. Och vill bara tillägga att jag älskar mina fina vänner, ni är fantastiska och gör mina dagar till minnesvärda, fina, roliga, underbara dagar! Godnatt allesammans


Elins snygga tårta!







Nu får ni en litet titt på hur våran nya nagelsalong kommer se ut! Visar er när allt är helt klart också:-)

Hahah goaste Felicia! Nej det är inte ett dass, ett hål som vi ska kasta använda handdukar osv, som hamnar i tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0