Godnatt

Idag har jag varit duktig, eller ja duktigare än vanligt. Har städat min garderob, vikt alla kläder som låg lite hur som helst. Och kom på att jag kunde ha väntat med det ett tag, för ska ändå plocka bort alla sommarkläder snart och plocka in höstkläderna. Stor garderob, men ändå får jag inte allt plats. Så det glädje mig med att min bror ska kolla på ett hus i helgen, hoppaaas mer än något att han flyttar. Fysatan va skönt, får två rum! Eftersom det finns en dörr mellan våra rum (som nu är stängd med planka ivägen och tapet över) så går det ju att öppna upp! Ska ha en garderob i hela hans rum, eller stoor soffa och tv, som ett litet mys rum. Fårse hur det blir! Ivarjefall har jag även målat naglarna som jag skulle, gjort hårinpackning och ansiktsmask, istället för att laga mat gick jag ut med Vanessa och gick nästan 1 och en halv timme. Så nu ska jag stänga av datorn och göra rent den. Imorgon vankas skola, åå så jag längtar!! Time to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0