Godnatt


Dagens godnatt puss får världens underbaraste!
Nu people ska jag sova, eller försöka. Har skit ont i halsen och förkyld.. Så ska gå ner och göra en liten ''drink'' så jag förmodligen mår bättre imorgon och värma en vetepåse som gör så jag blir varm och sova med tofflor!
Om ni någon gång har ont i halsen så ska ni pressa en citron och ha i salt! Blanda det och sedan gurgla och svälj, det är hur vidrigt som helst. På gränsfall till att man spyr, men tro mig chansen är hur stor som helst att ni inte kommer ha ont i halsen dagen efter. Funkar för mig! Citron och salt tar dör på bakterier. Så kom ihåg det nästa gång ni har ont i halsen. Nu ska jag göra mig lite friskare och sedan sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0