Göteborg

Hej!! Hoppas ni alla mår bra. Jag mår rätt okej, hade jättekul igår på Liseberg. Men har haft svag migrän i några dagar och det vart inte bättre av alla galna karuseller jag åkte hundra gånger, på slutet av kvällen vart det tufft, kändes som jag skulle svimma vilken sekund som helst.  Men kom hem och tog mig tablett och sov. Så idag har jag mått bättre, vaknade dock väldigt förkyld och ont i öronen så blev jobbigt att shoppa, orka knappt inte gå. Känner mig febrig och lite så. Hoppas på att må bättre imorgon! Nu har vi precis kommit in på hotellet, var och åt på en jättefin restaurang. Åt som en häst så mätt så jag tror jag ska spy, men gott var det. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova och hoppas på friskning imorgon! JUSTE Vann också två såna där stora grejer på godishjul, fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0