Happy


Var på stan och lunchade med mamma förut, åt som vanligt världens godaste sallad som finns på Som Hemma.
Efter det åkte vi till Expert för skulle få välja ut en systemkamera, kollade lite men kunde inte bestämma mig så ska åka tillbaka dit med pappa idag eller när vi kommer hem från Göteborg. Fick även ett par nya converse och så ska jag få pengar. Bättre och få pengar så man kan få köpa sig vad man vill tycker jag.
Var även inne på en leksaks affär och köpte en present till Sanna som också fyller år idag. Så vi åkte förbi henne innan vi åkte hem, och där var det fullt ös. Så glad hon blev när jag kom, goaste ungen♥ Vet inte hur mycket hon krama mig haha, Camilla hennes mamma sa att dom börjat kollat på resor till Florida nu. Och om jag får ledigt från skolan ska jag få följa med, GALET!!
Nu blir det fixa sig lite och senare ut och äta igen, förmodligen blir det till Kristinehamn. Men fårse, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0