hey baby


Visste ni att jag egentligen ska använda glasögon? Är bara väldigt dålig på det, känns inte som min grej så har hellre ont i huvet. Påtal om annat så vart de lite ändrade planer förut, när jag skulle gå till bussen så kom pappa precis hem så hade han hämtat min cykel åt mig, gulle pappa♥ Så följde med mamma till Maxi och handlade. Åkte till ett pizzeria efter och köpte med lite mat hem, fick en 2 liters dricka gratis för han sa att jag va de finaste han hade sätt haha, lite kul. Nu sitter jag här mätt efter en mycket god kycklingsallad. Blir att försöka ta med sig Emma ut en stund, puss

Kommentarer
Postat av: razze

ssööttiizz ;) <3

2011-08-12 @ 03:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0