LOVE PLUSGYMNASIET

Hemkommen och har precis duschat, känner mig som en ny människa! Eftersom nästan alla har börjat skolan så längtar jag också fruktansvärt efter skolan, min underbara klass, underbara lärare, skolan i sig själv, ALLT! Är så lycklig att jag valde helt rätt linje för mig, ååh. Och inte nog med det så första dagen vi börjar ska vi på studiebesök på Modeline frisör och stylingprodukter. Hur underbara lärare har vi inte som alltid få gö massa roliga saker? Nu ska jag drömma lite mer om skolan. puss

Kommentarer
Postat av: Lisly

Hur vet du att vi ska på studiebesök?! :-o

2011-08-19 @ 10:04:45
URL: http://lisly.blogg.se/
Postat av: SVAR PÅ KOMMENTAR

Lena skrev det på facebook och sen står det på adela:D

2011-08-19 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0