Min kropp

Fick frågan och jag kunde visa en helkroppsbild och berätta lite om min kropp, hur jag egentligen ser ut. Och visst kan jag det! Jag är verkligen inte lång, är endast 1.57 m. Lägger in bilder så får ni bilda eran egen inblick om min kropp! Jag är inte rak, jag har kvinnliga kurver, rumpa och höfter!
Visst har jag vissa saker jag verkligen skulle vilja ändra på, men det vill väl alla. Ingen är perfekt, och vem har sagt vad som är perfekt egentligen? Vissa dagar kan man trivas med sin kropp och andra dagar vill man knappast inte visa sig. Jag tycker vi alla borde älska oss själva mer, och vara stolta över våra kropper hur vi än ser ut. Alla är vi olika och alla är vi unika!

Men det här är jag, det är så jag ser ut.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0