Onsdag och 5 dagar kvar tills min födelsedag


Gjorde massa frukost idag, dock var jag proppmätt eftet en halvmacka, en bit melon och lite yoghurt och lite juice..Blev lite ledsen då som fick slänga allt det goda, tvinga i mig proviva juicen iallafall som nästan är ett måste, eftersom den hjälper min mage (mina tarmar läcker i magen). Det lät väldigt äckligt, men så är det så är gluten men äter vanlig mat nu ändå, palla äcklig mat. Nu vet ni lite mer om mig! haha.
Eftersom det är sämst väder så ska jag ta en tripp till Konsum och hyra film sen gosa ner mig i sängen och bara slappa hela dagen. Bloggar mer senare om lite mer intressanta saker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gluten? :o

2011-08-18 @ 17:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0