Schema


Såhär ser mitt schema ut. Är faktiskt nöjd, de ämnen med ett kryss över ska jag ej ha, och de med glittrande hjärtan är hantverk. Den mesta tiden i skolan kommer jag spendera åt mitt favoritämne hantverk, där det ingår allt jag vill jobba med i framtiden. Smink, hår, naglar, ja ALLT! Så lycklig. Tror vi direkt drar igång med att lära oss att bygga naglar:-) Går helt klart bästa linjen! Dåliga är väl att det är idrott sist på fredagar, haha lat. Men på en fredag är inte så lockande.. Annars har jag ingen matte, engelska, no eller sånt tråkigt. Enda vanliga ämnet jag läser är Svenska B och idrott. Kommer bli ett bra år det här med alla goa brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0