Tips för er som har skadat hår

Igår när jag var hos min vän Amanda som går frisörlinjen tipsade mig om en produkt som heter, Absolut Repair cellular. Det är alltså som ett slags balsam/hårinpackning som man kan tvätta håret med och avstå från schampo och balsam. Som ni vet så sliter schampo väldigt mycket på håret. Och därför är den här produkten väldigt bra för er som har skadat hår.
Det löddrar knappt och är därför inte så dryg, men håret blir rent och får en fantastik mjukhet! Man ska växla mellan att använda denna produkt och schampo och balsam, så man inte jämt använder Absolut Repair. Jag själv ska verkligen testa denna produkt! Jag är inte säker på exakt vart den finns att köpa, men sök på internet så hittar ni den. Ligger runt 180kr, men helt klart värt de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0