Från Göteborg

Nu lite mer om Göteborg. Har ju redan berättat att det var trevligt och mysigt. Tänkte bjuda på några få bilder och sedan på lite grejer jag fick med mig hem. Orka inte ta kort på allting, såna där småsaker som inte är så intressanta strunta jag i. Och minnet är kort, kommer inte ens ihåg vad jag köpte. Kollade i garderoben och skulle ta fram kläderna och hade noll minne, började kolla efter prislappar men såklart att jag har prislappar på ungefär 50 plagg. Men det jag är 100 på att jag köpte ska jag visa er!


Vitt linne som jag ej kommer ihåg vart det kommer ifrån, men hur snyggt som helst när ryggen nästan är helt öppen.

Spets body från ett ställe jag inte heller kommer ihåg vart ifrån. Urringad rygg, bild längre ner.

Tub linne/tunika från Gina Tricot.

Två långklänningar som jag inte kommer ihåg vart de kommer ifrån.

Gamla, höga jeansshorts från Beyond Retro (Vintage Clothing). Jeans från Gina Tricot.

Gråa Converse från någon affär.

Inte så bra koll på vart allt kom ifrån och har ingen aning om vad det kosta. Alla kvitton slängda. Tack igen mamma!


Spets bodyn och jeansen från Gina Tricot, syns tyvärr inte så bra. Försökte ljusa upp bilden för den va så mörk, men dåligast kvalité, men struntsamma. Jeansen är mörkblå och bodyn vit!

En av långklänningarna. Hade precis varit ute i spöregn därför ser ja så hemsk ut haha.


Orkar inte rotera. Mamma och pappa på Liseberg!



WB Michael Jackson på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0