GODMORGON

Förlåt och åter förlåt för igår. Hoppas ni har förståelse för att jag var tvungen att ta hand om min hund igår.
Men nu ska jag hinna uppdatera så mycket som möjligt. Gårkvällen vart helt okej, förutom att mitt temperament kanske inte är det bästa, men jag gillar rättvisa och det finns gränser. Började iallafall dricka hemma hos några killar med Emma, spelade öl spelet och lite såna trevligheter. Sedan gick vi och mötte Elin och fortsatte till nästa stopp. Kvällen fortsatte lika bra där. Kom hem vid 4 någongång, sov och vaknade vid 7. Fast lyckades somna om till en film och vaknade nyss.
Senare sen ska ni få se lite tips här på bloggen om jag hinner, så missa inte det! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0