IDAG VILL JAG INTE VARA MED

Fyy vilken början på dagen.. Fick gå upp 8 imorse och halv tio fick vi tid hos vetrinären med min älskling. Just nu ligger min 9åriga hund på operationsbordet redo för operation och jag vill inte! Det räckte med cancern hon hade.. Nu har hon nämlingen livmoders inflamation, det är det som de flesta tikar dör av. Skulle aldrig klara av att hon skulle försvinna. Även fast hon är en hund, så är hon min bästavän. När jag är ledsen så är det hon som kommer med sina små tassar och klappar mig, hon som tar bort mina tårar med nosen.
Kommer förmodligen bli dålig uppdatering idag, hoppas det är okej med det. Ska alldeles strax åka tillbaka till vetrinären och vänta på att operationen ska bli klar så jag kan få ta med Vanessa hem. Sen ska jag ge all min tid till henne idag♥



Mitt hjärta jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0