NY BLOGG

Godmorgon på er! Bytit blogg från devote till hit, och jag trivs redan! Är lite småsjuk, men mår bättre än vad jag har gjort. Hur mår ni? Många sjuka?
Här på blogg.se lovar jag er en bättre uppdatering, bättre inlägg. Ni får gärna komma med förslag vad jag ska blogga om, vad tycker ni? Vill ni läsa mycket om smink? om styling? Ja, kom med förslag! Som ni ser utbildas jag till stylist, make-up artist och nagelteknolog. Och jag ska lära er allt jag kan och kommer lära mig framöver! Jag ska komma med så mycket tips som möjligt, för jag vet själv att allt med smink osv inte är så lätt. Men nu ropar frukosten, ha en fin dag så hörs vi snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur sminkar man sig? Hur gör du?

2011-07-14 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0