åååh

Rätt kul att komma hem halv 6 på en fredag.. Så ovärd idrottslektion, åkte först buss till Risbergska gick 100 mil för att spela volleyboll en stund, fick dock byta om utomhus där det satt en gubbe och kolla på oss. Spelade volleyboll sedan fick vi byta om ute igen, då jag va så smart som drog av mig byxerna och skulle sätta på mig jeansen så står jag där i trosor och så kommer det killar och paddlar kanot vid vattnet, fin syn dom fick se. Och inte nog med det var Sara tvungen att skrika att dom skulle kolla. Sen då, jo åkte buss tillbaka till resecentrum och fick vänta i hundra år på Karlskoga bussen för det var något fel på bussen så den aldrig kom. Tillslut kom en buss efter många om och men, vart krångel så gick av bussen vid lasarettet och åkte med mamma, glömde datorn i Emmas väska så fick åka till henne och hämta den. Orkar inte mer nu, för trött på denna dag. Juste åkte till skranta och hämta ut ett paket, visar er snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0