Ett liv fyllt av tårar

Det är mitt liv kortfattat. Året 2011 har varit det värsta året i mitt liv, har aldrig gråtit så mycket under hela mitt liv som under det här året. Allting händer, sen den 4 januari då jag förlora en väldigtväldigt nära person till mig så har allting bara gått neråt. Jag mår inte bra, jag är inte okej, jag erkänner det. Det är så ofta man får dra till med en fake smile för att låtsas det är okej, att jag mår bra. Men innerst inne mår jag åthelvete. Finns nog kanske en person som verkligen vet vad jag vart med om mer, och de vuxna som hjälpt mig också. Ska skaffa en till blogg, med lösenord. Där jag kan skriva av mig, skriva mina känslor. En blogg som är mer personlig som jag inte delar med mig till alla. Det här ska vara en sminkblogg, nagelblogg, hårblogg ja u name it. Så imorgon tar jag nya tag, startar en till blogg som jag skriver mina personliga saker i. Det blir bra! Imorgon vill jag vara glad. Ska bara gråta ut allt den här natten, för min ängel mår inte bra.

Kommentarer
Postat av: elin

gumman! älskar dig av hela mitt hjärta, det vet du<3 vet att du har de tufft nu.. men jag finns alltid här för dig! LOVE YOU / Elin

2011-09-05 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0