Gymnasiemässa

Aj mina fötter, aj min rumpa. Behöver massage. Har varit en lång dag på Conventum, men har inte varit annat än kul. Fixat hår och sånt där på massa söta tjejer, sminkat och fixat hår på en scen framför massa folk. Ätit god mat med några söta brudar från klassen. Klagar inte alls:') Dock var min morgon stressad som fan, vaknade av att jag kom på att jag glömde ta mina p-piller igårkväll, skulle ta och såg att jag även hade glömt kvällen innan det. Fick lite små panik och var tvungen att ta fram datorn för att läsa mig fram för vad jag skulle göra. Hitta inge vidare svar så tog båda och sväljde bara. Seeen hade jag glömt att göra en fläta igår kväll också så mitt hår var trassligt och jobbigt, var även tvungen att locka det lite snabbt pga av det ej vart lockigt av en fläta. Eftersom jag fick lägga ner så mycket tid på saker jag hade glömt så hann jag knappt fixa mig, såg ut som ett helvete mer eller mindre idag. Tur Matilda sminka på mig lite ögonskugga när jag kom till Conventum. Även hade jag fel tröja när jag kom dit, hade en svart Plusgymnasie tröja men så skulle vi ha orangea, så gick bakom och böt om med Emma, hann bara få av mig allt innan hela Yrkesgymnasiet kom bak där för att lämna grejer, inte hela men 10 killar kanske.. Tackar Emma för hon var så snabb på att täcka mig med hennes tjocktröja♥ Sen va inte bussresan så kul hem. Ne nu orkar ja inte klaga mer, ska gå över till pluggandet. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0