Little me


Låg i mamma och pappas säng förut, titta runt och eftersom dom har miljoner kort på mig och min bror så tänkte jag visa er ett. Ser ni va rädd jag var, från när jag föddes till jag vart runt 10 kanske, så hade jag fobi för män. Var så otroligt rädd för män så det var sjukt, är fortfarande det idag, men jobbar på det och klarar av situationen mycket bättre nu. Och det var såklart en kille som tog kort på mig där. Haha liten och ful och rädd. Kortet brevid är nytaget, tänk att jag varit så liten och nu är jag snart 18 och vuxen. Tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: anonym

vad är det för läppstift/läppglans du använder för att få dom sådär ljusa?

2011-09-11 @ 19:46:46
Postat av: Amanda

sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt

2011-09-12 @ 06:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0