Man kan inte vara stolt över allt man gjort


Lyx dricka till maten i skolan!

Love you, världens bästa Sara!


Hemma nu efter en lång dag. Började med hantverk, var en väldigt skön lektion med världens finaste lärare Emelie. Emma gjorde en underbar vacker ''bröllops'' uppsättning på mig. Efter hantverken var det mat, värsta stunden för dagen, jävla indisk mat som gjorde mig sjuk. Jaja, kämpade för att åka och paddla iallafall! Dagens höjdpunkt att visa att jag kunde ju, gick kanon. Ramla inte i och var hur grym som helst, nästan iallafall. Tur att en super gullig kille hjälpte oss tjejer att gå i och ur osv. Kom iallafall in till Karlskoga efter och stanna i stan med Emma, skulle byta bh:n fick bli en svart iallafall och större, även ett par trosor fick följa med hem. Ikväll har jag inga större planer, kaaanske blir lite festande. Skulle fasiken följt med Jannika till Norrköping och festat där med hennes kompisar! Eftersom en av dom var så gullig och sa att det skulle va som om han vann på lotto om jag följde med haha goa människor det finns hörrni, man blir glad. Får bli en annan gång:-)

Kommentarer
Postat av: sara

Love you världens finaste!:*

2011-09-02 @ 21:45:10
URL: http://mesara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0