No matter how I feel it's always true, that the one thing that makes me smile is You.


Kom hem för en stund sen, tvättade av mig sminket direkt, satte upp håret och bytte om till myskläder. Kan va det skönaste som finns att göra när man kommer hem. Så där har ni mig på bilden, jag just nu.
Slutade vid 3 idag, kom hem och åkte direkt ner till stan med Mamma skulle kolla praktikplats sen gick vi till resebyrån för att kolla resor. Både mamma och jag har redan tröttnat på det här vädret, så om en månad ligger jag förmodligen på en strand i ett varmt land! Klagar inte. Ska strax käka pannkakor iallafall, sedan fixa fransk manikyr på naglarna inför imorgon då jag ska jobba på Gymnasiemässan. Blir nog toppen det. Nu måste jag fixa lite innan maten, puss sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0