Nu vet ni lite mer om mig

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? – ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? – ibland
Använder du kajal? – ibland
Använder du hårspray? – ja
Använder du volymspray? – ibland
Andänder du mousse? – nej
Använder du deodorant? – ja
Använder du skinspray? – nej
Använder du parfym? – ja
Använder du läppglans/läppstift? – ja, nästan varje dag
Använder du brunkräm/foundation? – ja
Använder du rouge? – ja
Noppar du ögonbrynen? – ja
Uppsatt hår eller hängande? – hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? – ja
Duschar du varje dag? – ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – haha nej

 

 

 

KÄRLEK
Är du kär just nu? ja, inte så lite heller
Har du kysst någon idag? – nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? – nej
Har du ett förhållande? – ne..
När går gränsen vid otrohet? – kyss,strul, puss där går gränsen
Har du varit otrogen och om ja, varför? nej, och skulle aldrig kunna vara
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? – nej
Är du romantisk? – haha kan va
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? –ne
Är du svårflörtad? – beror på, har svårt att lita på killar.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? –ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – haha kommer fan inte ihåg
Hur länge höll det? – inte länge, en vecka kanske om ens det haha
Har du lekt med någons känslor? – nej, absolut inte vad jag vet och absolut inget menat isåfall
Hur länge var ditt kortaste? – om vi tar de lite mer seriöst så 3 månader kanske
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?- för ett tag sen var det singel, men nu är jag redo för ett riktigt förhållande och skulle satsa allt för det skulle bli perfekt.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – haha ne
Är du en bra pojk/flickvän? – ja faktiskt, när jag väl släpper någon in så gör jag allt för personen

 

 

 

BLANDAT / 10 FRÅGER OM DIG SJÄLV

 

Smeknamn? - har många, nya varje dag typ
När fyller du år? – 15 augusti
Några piercingar? – öronen och naveln
Vad har du på dig just nu? – jenas, trosor, bh och linne
Vilken årstid är bäst? – Sommar och höst

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – att jag vaknar på ett bra humör och allting är som de ska, vakna lycklig

Vad tycker du mest om hos dig själv? - ingenting, as ful
Vad är du bra på? – att va ledsen haha
Vem älskar du mest på denna jorden? – min familj och vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?- tillsammans med någon jag älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0