SVAR PÅ KOMMENTAR

kommer de upp någon bild på sminkningen? vill se !
vad hände med dom andra smink tipsen o när du skulle visa hur du sminkar dej ? :)

// Trogen läsare !

-Tyvärr kommer det ingen bild på sminkningen, gick ute i regnet förut och allt blev förstört.. Men eftersom detta är ett litet arbete i skolan som sedan ska redovisas så kommer hon göra om sminkingen på mig och även hår, så då ska ni få bilder! Och angående när jag ska visa hur jag sminkar mig kommer, har inte riktigt fått in alla inställningar rätt på kameran för det ska bli bra bilder för just smink, ska läsa på som satan i instrouktionsboken! Kram på er och fortsätt läs, ska komma massa roligt. Men när man har en period som är jobbig så får man ingen inspiration till att komma med tips eller något. Meen de kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar! hoppas allt känns lättare snart! du verkar va en super gullig o snäll tjej! o du e suuper fin! :)

2011-09-07 @ 22:38:00
Postat av: SVAR PÅ KOMMENTAR

Åh tack söta du! Massa kramar på dig:-)

2011-09-07 @ 22:40:12
URL: http://victoriajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0