SVAR PÅ KOMMENTAR 2

Tack underbara människa ! Det värsta dom finns är när folk tittar snett och stirrar sig blinda men som du SA Ska det inte hindra mig! Tänk på det tjejer ute i världen , om ni ser någon som har ärr, eller kanske sitter i rullstol eller som kanske går konstigt ( jag sitter ej i rullstol eller går konstigt) så döm inte den personen för han / hon är lik mycket människa.. Ärren är svåra att täcka eftersom de liksom är insjunkna.. Men jag ska faktiskt prova vaxet .. För om man bAra har det på område så ttor jag man inga finnar får!

- Försök att inte bry dig om andras blickar, visar bara hur patetiska dom är när dom kollar så. Ge dom ett stort leénde när dom tittar så för att retas lite ;-) Men mycket bra sagt, och jag hoppas folk tar åt sig om vad du säger nu! Prova vaxet, funkar det inte så funkar det inte. Men om du tycker det är så jobbigt så ge det ett försök. Kan tyvärr inte svara på om man inte får finnar om man bara använder vaxet på ett litet område, men det lär du märka. Men vad gör en finne eller två! Och glöm inte vad jag skrev, du är vacker gumman, vacker som du är, du ska inte behöva dölja någonting alls. Alla människor är lika mycket värda, spelar ingen roll om man sitter i rullstol, eller har något handikapp eller har ärr, eller går konstigt, vem har sagt vad som är perfekt? Vem har sagt att man är vackrare utan ärr t ex? Alla är precis lika mycket värda, alla är vi människor, alla ska vi bli älskade för dom vi är. Kram på dig och jag hoppas verkligen att det kommer lösa sig och att du fått lite hjälp på traven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0