SVAR PÅ KOMMENTARER

ska du klippa av dej håret?:)

- Ja det ska jag, inget jag vill utan jag måste. Mitt hår är så fruktansvärt slitet och går bara av, så imorgon blir det klippa av över 1 dm skulle jag tro. Men behöver endast ha kort hår i några dagar för på måndag sätter jag i löshår med mikroringar på en salong i Örebro. Har aldrig i mitt liv haft löshår så detta kan bli intressant, någon som har testat att ha mikroringar? Isåfall kan ni ju gärna skriva lite kort om hur ni tycker det fungerar. Kram!


vad är det för läppstift/läppglans du använder för att få dom sådär ljusa?

- Jag använder lite olika läppstift, har blivit beroende av att alltid ha något på läpparna. Om jag inte har något så blir jag torr direkt, någon som är i samma situation som mig? Men iallafall på inlägget ''Little me'' som du kommentera så använde jag ett läppstift från Maybelline New York, färgen heter Rosy Dream 109. Hur fin färg som helst :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0